Rămâi la curent cu tot ce se întâmplă în oraș

Au clujenii probleme cu noul buletin electronic? „Dă eroare și trebuie să mergi fizic”

Foto: Consiliul Județean Cluj - Facebook

La Cluj-Napoca pot fi eliberate buletine electronice. Cei care au deja noua carte de identitate au precizat că au întâmpinat unele probleme. 

Noua carte de identitate poate fi utilizată pentru accesarea de servicii digitale, fiind un document securizat, mai versatil. Aceasta îndeplinește, totodată, și funcție de document de călătorie. 

Probleme cu noul buletin electronic

Un locuitor din Cluj-Napoca a întrebat pe o rețea de socializare dacă cineva a întâmpinat probleme atunci când a utilizat noua carte de identitate electronică. 

„Cei care aveți deja (buletin electronic n.red.), ați avut probleme la bănci, primărie, ANAF, instituții ale statului cu noua carte de identitate?

Știu că erau plângeri mai demult că sunt cifre în plus la serie parcă și nu se puteau adăuga la diferite instituții.

Later Edit: văd că la bt sunt unele probleme. La Wizz am mai văzut niște plângeri pe net. A făcut cineva check-in online cu Wizz?”, a întrebat internautul. 

„Dă eroare și trebuie să mergi fizic”

Mai mulți clujeni au explicat că au întâmpinat într-adevăr unele probleme cu noua carte de identitate atunci când au utilizat-o.  

  • „Singura problemă cu care m-am lovit până acum e la BT. Sunt cereri pe care AR TREBUI să le poți face prin BT Pay, doar că îți cere scan la buletin și guess what, îi dă cu eroare buletinul nou și trebe să mergi în persoană să faci același bullshit pe care îl puteai face de pe canapea. Exemplu concret: mărire limită credit pe cardul star BT. Din app cred că dura max 30 min cererea, dar pt că mizeria aia de ‘feature’ de scanat actul de identitate nu știe să preia datele de pe buletinul nou, am pierdut 2x 2h la bancă să facă tot procesul pe stil comunist: stat la coadă, enșpe hârtii de semnat+printat”.
  • „Și eu tot la BT, încercând să îmi actualizez datele personale. A trebuit să merg la bancă”.
  • „La ANPC. Nu poți face cont. Trebuie scanat buletinul și nu îl acceptă pe cel nou”.
  • „La wizz nu sunt, alaltăieri am zburat fără probleme. Nici la banci / stat nu au avut treabă”.
  • „Doar la YOXO. Mi-au zis de la suport să îmi fac cont pe buletinul unui prieten. Am renunțat să mă mă mut. Asta a fost acum 2 ani (program pilot)”
  • „S-au rezolvat un cea mai mare parte. Inițial da, nu puteai pune numărul de serie pe unele site-uri. La BT în prima zi nu reușeau sa îmi ia buletinul. Anul trecut încă aveam probleme cu sisteme automate online, gen BT și Raiffeisen – unde am vrut să îmi deschid cont online de firmă și buletinul nou tot era rejected. La BT mi-au zis că sistemul e achiziționat și trebuie ca firma care îl oferă sa îl actualizeze. Nu știu dacă s-a rezolvat, la ghișeu nu am avut probleme. Anul asta în continuare nu merge să îmi revalidez buletinul prin aplicația Raiffeisen, crapă cu o eroare nespecifică la pasul buletinului. Nu se plânge însă că nu e valid, deci poate e altceva”.